4 Mart 2009 Çarşamba

REVOLVER

Bize dar gelen bir şeyler var

Sokaklar çamur besler damarlarında

Ve anılar yakıp çöp konteynırlarına boşaltır insanlar

Kazanılacak savaşları varmış gibi

Oysa her şey derin bir çukura dönüştüğünde

Gidilecek yerin olmadığı için,

Gidenlerden olursun

Sanki eskiden güzel bir şeyler vardı

Eskiden bizi oyalardı dünya

Ne çabuk eskide kaldı

Ben buradan yarına geçiyorum beyler

Son kadehi orada alacağım

Ben boşluğa geçiyorum beyler

Orada her şey daha hafif

Ardımdan gelmek isteyenlere

Birer revolver veriyorum

Her şey biraz daha hafif olsun diye

Üzgünüm

Güzel şarkıları bitirdik

Müzik kutusuna lanet çöktü

Herkes o kadar neşeliydi ki söyleyemedim

Şimdi söylüyorum

Ve susuyorum sonra

Umurumda değil

Yarına ne olacak kaygısı

Evet evet,

Bize dar gelen bir şeyler var

Günah yüzdürdüğümüz şişeler

Ve şehirler

Her birinde gözyaşımızı saklardık

Utanması yoktu denizlerin

Bizi anlardı

Ve birinin gözlerine baktığımızda

Dünya küçülürdü eskiden

Çok eskiden

2+2’nin cevabı hiç değilken.

Bu yüzden daralıyoruz şehirlerde

Sığmıyoruz sokaklara

Duramıyoruz kalabalığın içinde

Sonumuz ne mi olacak?

Hayır, böyle sorular sormuyoruz burada

Çünkü burada soruları soran adam

Ölüdür

Ve haklıdır katilleri

Güllerin

Elini masaya koy

Revolverini al

Ve arka odaya geç bayım

Birazdan yanındayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder